محصولات ارگانیک

در این وبلاگ به کشاورزی ارگانیک و محصولات ارگانیک خواهیم پرداخت

محصولات ارگانیک

در این وبلاگ به کشاورزی ارگانیک و محصولات ارگانیک خواهیم پرداخت

  • ۰
  • ۰

کشاورزی ارگانیک چیست

کشاورزی ارگانیک که تحت استانداردهای سختگیرانه دولتی قرار دارد، مستلزم آن است که محصولات حاوی برچسب آلی بدون استفاده از آفت کش هائی سمی و ماندگار و کودهای نیتروژن مصنوعی، آنتی بیوتیک ها، هورمون های مصنوعی، مهندسی ژنتیک یا سایر روش های منع شده، لجن فاضلاب یا تابش تولید می شود .


بر اساس این و دیگر استانداردها، ارگانیک ترین سیستم تولید و نظارت دقیق در ایالات متحده است.

کشاورزان ارگانیک متوجه میشوند که آنچه که در خاک وارد می کنید تأثیر زیادی بر آنچه که از آن خارج می شوید، تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که آنها به شیوه هایی مانند وجین دست، کنترل مکانیکی، مالچ ها، پوشش گیاهان، چرخش و کاشت متراکم، به جای آفت کش های سمی و پایدار، علف کش ها و کود های نیتروژن مصنوعی، غنی سازی خاک، در حال رشد محصولات خود را تکیه می کنند .


آنها می دانند که این کار گیاهان را با مواد مغذی مورد نیاز خود رشد می دهد. علاوه بر این، جذب مواد مغذی و ریزمغذی مانند ویتامین C را افزایش می دهد و منجر به افزایش محتوای مواد مغذی و اغلب مواد مغذی مزه می شود.


این همه با شیوه هایی برای کمک به ایجاد خاک های سالم است که پرورش گیاهان و کمک به کاهش بروز بیماری های گیاهی است. برای کسب گواهینامه آلی، زمین باید بدون مواد ممنوعه حداقل سه ساله مورد استفاده قرار گیرد. با صدور گواهینامه، کشاورزان ارگان باید یک طرح مزرعه ای ارگانی ارایه کنند که توسط آژانس صدور گواهینامه آنها با بازرسی های سالانه شخص ثالث نظارت می شود.

  • ۹۸/۰۲/۱۷
  • hamid ashrafi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی